FAQ
Ja, wij staan klaar om je van de juiste maatadvies te voorzien. Neem via WhatsApp (+31630601072) contact op en onze medewerkers zullen je van het juiste advies voorzien aan de hand van afmetingen van kledingstukken.
Het is mogelijk om onze personal stylist in te schakelen. We geven je persoonlijk stijladvies en tips & tricks volgens je bodytype. We kunnen je het beste helpen bij een winkelbezoek. Kom je er tijdens het online shoppen niet uit? Dan is het mogelijk om advies te vragen via Whatsapp
(+31 6 30601072).
Zowel bij het bekijken van je winkelmand als bij het afrekenen, is het mogelijk om een waardebon toe te passen.
Voer jouw actiecode in, klik op de knop “waardebon toepassen” en geniet van de korting.
Als je op een uitverkochte artikel klikt, komt er een knop tevoorschijn met “breng me op de hoogte”. Voer hierbij je mailadres in en je wordt automatisch op de hoogte gebracht, zodra het is bijgevuld.
Is het artikel verwijderd van de webshop? Stuur dan een mail naar info@sara-mode.nl met de naam van het artikel, maat en eventueel gewenste kleur. We hebben een aparte voorraad in de winkel. Wellicht dat de online uitverkochte artikel hier wel op voorraad is. In dat geval, kunnen we het voor je online aanvullen.
Mocht een artikel uiteindelijk toch helemaal uitverkocht zijn, dan kun je het beste onze sociale media kanalen in de gaten houden. Op onze Facebook en Instagram worden ‘back in stock’ artikelen regelmatig gepost! (@saramode.gouda).
Meld je aan voor onze nieuwsbrief! Dan blijf je op de hoogte van onze laatste nieuwtjes en exclusieve acties.
Verzending & Retouren
Eens jouw bestelling verwerkt is door PostNL, wordt je hiervan per mail op de hoogte gebracht en ontvang je een track-en trace code. Op deze manier kun je jouw bestelling volgen en zien wanneer je het pakket kunt verwachten.
Tevens is het mogelijk om via deze pagina de track & trace status te checken.
We doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je geleverd te krijgen. We streven naar een leveringstermijn van 1 à 3 (werk)dagen. Bestellingen binnen Nederland en België worden meestal na 1 à 2 werkdagen bezorgd. Duitsland en Frankrijk binnen 2 à 4 werkdagen
Tijdens drukke periodes, voornamelijk bij lancering van een nieuwe collectie kan de levering wat langer duren.
Opgelet: Bovenstaande leveringstermijnen kunnen niet gegarandeerd worden indien er onvoorziene omstandigheden of stakingen bij PostNL plaatsvinden.
Voldoet de bestelling niet aan je verwachtingen of past het niet? Je kan je bestelling binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het pakket terugsturen en/of te ruilen. Ruilingen en retouren die niet binnen de gestelde tijd zijn ontvangen worden niet geaccepteerd.
Bij het terugsturen van je bestelling verzoeken wij het bijgeleverde retourformulier in te vullen. Heb je het retourformulier niet ontvangen, download deze dan hier: Retourformulier-www.sara-mode.nl
De kosten van de retournering zijn voor de rekening van de klant. Wanneer de retourzending is geretourneerd, bewaar dan ten allen tijde de track & trace totdat jouw retour bij ons is verwerkt. Indien we je retour in goede orde hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst teruggestort op de rekening waarmee betaald is. Retouren dienen uitsluitend te worden verzonden naar het onderstaande adres.
Retouradres:
Sara Mode
Gildenburg 76
2804 VK Gouda
Het is bij ons ook mogelijk je bestelling retour te brengen in de winkel. Het enige wat je hoeft aan te tonen is de bestelbevestiging per mail en ingevulde retourformulier.
Wij geven geen contant geld terug. Wij zullen dit terug storten op dezelfde rekening waarmee betaald is.
Momenteel is het niet mogelijk om je bestelling te annuleren, aangezien wij je aankoop klaarmaken zodra je de bestelling op de website bevestigt.
Als je van gedachten wisselt, kun je de artikelen terugzenden zodra je de bestelling hebt ontvangen.
Indien je een klacht hebt over een bestelling of een je hebt per uitzondering een verkeerd artikel ontvangen, stuur dan een mail naar info@sara-mode.nl met vermelding van je naam, ordernummer en het (verkeerde) product waarover je een klacht hebt. We zullen dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en je een passende oplossing aanbieden. Je wordt hiervan via de mail op de hoogte gebracht.
Wil je een extra artikel bij je bestelling toevoegen of toch nog wijzigen naar een andere maat/kleur? Dat is mogelijk als je bestelling niet verzonden is. Hiervoor dien je telefonisch contact +31 630601072 met ons op te nemen of te Whatsappen.
Het direct omruilen van een artikel is niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kun je een nieuwe bestelling plaatsen en de andere retourneren.
Betalingen
Op dit moment hebben wij de volgende betaal opties:
– iDeal
– Paypal
– Bancontact/Mistercash
– Sofort
– Sepa (handmatig overschrijven)
– Giropay